שכר ומשאבי אנוש

שכר ומשאבי אנוש

המחלקה נותנת מענה בתחום כוח אדם ושכר בכל תחומי הרשות:

משאבי אנוש – קליטת עובדים עפ"י הנחיות משרד הפנים

שכר – תשלום שכר בהתאם להסכמי השכר החתומים ע"י מרכז השלטון המקומי, משרד הפנים והאוצר.

המחלקה עובדת בפיקוח גזברות המועצה ובמסגרת תקציב השכר שנקבע על ידי הרשות.

עובדי המחלקה עומדים לרשות כל העובדים והמועמדים למכרזים השונים ומשתדלים לתת מענה בכל שאלה.

ניתן לפנות לעובדי המחלקה בטלפונים: 08-8509733/4/5

משאבי אנוש

  • קליטת עובדים במועצה מתבצעת באמצעות מכרזים בלבד המתעדכנים ומפורסמים באתר המועצה.
  • כל עובד המתקבל במערכת נדרש בהבאת אישורים הנדרשים להעסקתו
  • כל תחילת עבודה מחוייבת בחוזה עסקה הכולל את דרישות העבודה לסוגה ופירוט זכויותיו וחובותיו של העובד מול הרשות.
  • אופי העסקת העובד/ת נקבע מראש ע״פ דרישות המכרז.

שכר

  • תשלום שכר לכל עובד תחת הרשות ובתחומיה בכל תחומי העיסוק.
  • טיפול בדוחות לביטוח לאומי של עובדי הרשות: חופשות, מילואים, דמי לידה, תאונות עבודה ואבטלה
  • ביצוע תשלומי קופות גמל, מיסוי, דמי הבראה וימי חופש.
  • חישובי פיצויים וחישובי פנסייה
  • מתן הלוואות לעובדים באמצעות בנק לאומי ובנק אוצר החייל בתנאים מיוחדים