מסיבת הקיץ של "טף בטוביה" 


מסיבת הקיץ של "טף בטוביה" 

הבוקר חגגנו בהתרגשות רבה את מסיבת הקיץ הראשונה של "טף בטוביה", מרחב קהילתי שהפך במהלך השנה לבית חם עבור משפחות צעירות במועצה. 

שנה של היכרות, חברויות חדשות, חוויות משותפות ורגעים קטנים שהפכו למשמעותיים עבור משפחות רבות. 
מרגש לראות את הקשרים שנרקמו ואת תחושת השייכות שנוצרה סביב המרחב. 

תודה לכל המשפחות השותפות לדרך, על האמון, הנוכחות והשותפות. 

המפגשים בימי שני ימשיכו להתקיים עד סוף חודש יולי, ונשמח לפגוש אתכם גם בהם. 

מאחלים לכולכם קיץ נעים ובטוח