תחנת שאיבה חדשה גם בביצרון
המועצה ממשיכה להשקיע בשדרוג תשתיות המים והביוב ברחבי היישובים. לאחרונה הושלם חידושה של תחנת השאיבה בבצרון, המצטרפת ל-17 תחנות שאיבה נוספות שכבר חודשו ברחבי המועצה מתוך 68 תחנות הפועלות בתחומה.
המועצה ממשיכה להשקיע בשדרוג תשתיות המים והביוב ברחבי היישובים. לאחרונה הושלם חידושה של תחנת השאיבה בבצרון, המצטרפת ל-17 תחנות שאיבה נוספות שכבר חודשו ברחבי המועצה מתוך 68 תחנות הפועלות בתחומה.
חידוש התחנה נועד לשפר את אמינות המערכת, לחזק את רציפות השירות ולהבטיח מענה איכותי לצורכי היישוב כיום ובעתיד.
נמשיך לקדם את חידושן ושדרוגן של תחנות שאיבה נוספות ברחבי המועצה, כחלק מההשקעה בתשתיות לרווחת התושבים ולאיכות חיים